Підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею № 2
ПЛАН – ГРАФІК підвищення кваліфікації педагогічних працівників при ВІППО на 2024 рік
Термін | Назва | П.І.Б. |
29.01-01.02 | Технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (вчителі природничих дисциплін) (онлайн з 15.00) | Тимейчук В.В. |
05.02-08.02 | Технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на уроках суспільних дисциплін (вчителі історії, правознавства та громадянської освіти) (онлайн з 15.00) | Софронюк І.О. |
05.02-15.02 | Вчителі (викладачі) початкових класів (онлайн з 15.00) | Смаль Л.М. |
12.02-15.02 | Нові ролі керівника ЗЗСО в контексті впровадження НУШ (керівники ЗЗСО)(онлайн з 15.00) | Сєчка Л.В. Ягович Л.О. |
15.04-18.04 | Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00) | Софронюк В.М. |
15.04-18.04 | Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів засобами STEM-освіти (вчителі фізики) (онлайн з 15.00) | Кузьма Л.В. |
22.04-25.04 | Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00 | Лях Н.І. |
29.04-02.05 | Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00) | Бондарчук В.Є. |
13.05-16.05 | Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00) | Седлерук Ю.М. |
20.05-23.05 | Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури НУШ (онлайн з 15.00) | Грицюк Л.У. |
27.05-30.05 | Педагогічні працівники щодо набуття (вдосконалення) компетентностей із здійснення наставницької діяльності (онлайн з 15.00) | Стрижачук Б.В. Дуда Д.В. Кессе О.Б. |
10.06-13.06 | Методика навчання розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем (вчителі математики)(онлайн з 14.00) | Седлерук Ю.М. |
09.09-12.09 | Стратегічне управління закладом освіти (керівники ЗЗСО) (онлайн з 15.00) | Кобиш А.А. |
07.10-10.10 | Нові ролі керівника ЗЗСО в контексті впровадження НУШ (керівники ЗЗСО)(онлайн з 15.00) | Матвіюк У.Б. Софронюк В.М. |
11.11-14.11 | Особливості навчання польської мови у НУШ (онлайн з 15.00) | Базиленко Т.І. |
ПЛАН-ГРАФІК підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею на 2024 рік
Прізвище, ім’я, по батькові | Платформа | Назва | Місяць |
Андрощук Ірина Василівна | Prometheus EdEra | Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. Права людини в освітньому просторі. | березень квітень |
Базиленко Таїсія Іванівна | EdEra | ChatGPT для освітян: як перетворити ШІ на ефективного асистента | лютий |
Бакун Ольга Володимирівна | Edera | Ізі ЗНО. Англійська мова | квітень |
Бондарчук Віталій Євгенович | Нововолинський ЦПРПП | «Психолого-педагогічна підтримка педагогів та дітей в умовах надзвичайної ситуації» | травень |
Вакула Ірина Віталіївна | ЕdEra | Школа для всіх. | квітень |
Вальчук Ольга Іванівна | EdEra | Цифровий учитель | |
Гвоздь Наталія Іванівна | EdEra | Знати, як допомогти | лютий |
Геролінська Вікторія Олександрівна | Prometheus EdEra | Критичне мислення в українському контексті Стрес-менеджмент для освітян Недискримінаційний підхід у навчанні | березень травень |
Грицюк Лариса Улянівна | Нововолинський ЦПРПП | Школа “лінивого” учителя | квітень |
Дацюк Алла Ігорівна | EdЕra | Історія України в історіях. | березень |
Дуда Дмитро Володимирович | EdEra | Як стати веломентором: усе про велосипед і безпеку руху. | березень |
Зай Ольга Олексіївна | EdEra | Онлайн курс для вчителів початкової школи. Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами | лютий квітень |
Згоранець Юлія Миколаївна | Нововолинський ЦПРПП | «Психолого-педагогічна підтримка педагогів та дітей в умовах надзвичайної ситуації» | травень |
Карпець Микола Романович | EdEra | Робота вчителя з учнями з особливими освітніми потребами | березень |
Кессе Ольга Борисівна | EdEra | Як стати веломентором: усе про велосипед і безпеку руху | березень |
Кобець Алла Борисівна | Prometheus | Я і якісне та цілісне навчання.Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка | березень |
Клекоць Надія Володимирівна | Нововолинський ЦПРПП | Школа “лінивого” учителя | квітень |
Кудлей Ірина Степанівна | EdEra | Школа стійкості | березень-квітень |
Кузьма Любов Василівна | Всеосвіта УОВЦ Оріон | Сучасна методика навчання математики у 7класах НУШ Організація дослідницької та проєктної діяльності учнів у курсі алгебри НУШ 7кл | січень березень |
Лях Ніна Ігорівна | Нововолинський ЦПРПП | Лабораторія небайжужих педагогів | квітень |
Любеля Олена Анатоліївна | Нововолинський ЦПРПП | Школа “лінивого” учителя | квітень |
Матвіюк Уляна Богданівна | Нововолинський ЦПРПП | Лабораторія небайдужих педагогів | квітень |
Матейчук Степанія Григорівна | Prometheus | Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. | березень |
Мурзак Оксана Миколаївна | Prometheus | Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. | березень |
Нарбут Марія Тарасівна | https://c.biuro. com.ua/ Нововолинський ЦПРПП Нововолинський ЦПРПП | «Підвищення кваліфікації для педагогів мистецької галузі» «Лабораторія небайдужих педагогів» «Психолого-педагогічна підтримка педагогів та дітей в умовах надзвичайної ситуації» | січень квітень травень |
Онуфрійчук Лідія Михайлівна | EdEra | Права людини в освітньому просторі. | квітень |
Олексюк Світлана Павлівна | EdEra | Знати, як допомогти | травень |
Приймак Тетяна Юріївна | EdEra | 1. Знати, як допомогти 2. Школа стійкості 3. Подумай двічі: платформа критичного мислення | лютий травень вересень |
Пучковська Тетяна Володимирівна | https://hryoutest.in.ua/ | Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій» | січень |
Савчук Наталія Леонідівна | Нововолинський ЦПРПП | Школа “лінивого” учителя | квітень |
Седлерук Наталія Миколаївна | EdEra | ‘’Оцінювання без знецінювання’’ | березень |
Седлерук Юрій Миколайович | EdEra | ‘’Оцінювання без знецінювання’’ | березень |
Сєчка Лариса Володимирівна | Нововолинський ЦПРПП | Лабораторія небайдужих педагогів | квітень |
Симанович Валентина Володимирівна | EdEra | Робота вчителя початкових класів з учнями з особливими освітніми потребами. | квітень |
Смаль Лідія Михайлівна | EdEra Prometheus Нововолинський ЦПРПП | Цифровий учитель. Безпека в Інтернеті під час війни. Школа лінивого вчителя. | січень березень квітень |
Софронюк Віра Михайлівна | EdEra | Цифровий учитель | квітень |
Софронюк Ігор Олександрович | EdЕra | EdЕra | квітень |
Стрижачук Богдан Володимирович | EdEra | Як стати веломентором: усе про велосипед і безпеку руху. | січень |
Тортина Оксана Ярославівна | EdEra | Знати, як допомогти Подумай двічі: платформа критичного мислення | квітень жовтень |
Третяк Наталія Володимирівна | Prometheus | Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. | березень |
Тимейчук Віталіна Віталіївна | Prometheus | Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. | березень |
Уласович Тетяна Володимирівна | EdEra | Онлайн курс для вчителів початкової школи. | лютий |
Харитонюк Оксана Вікторівна | Prometheus | Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. | березень |
Шлапа Галина Володимирівна | Едера | Цифровий учитель | січень |
Шатковська Вікторія Сергіївна | Нововолинський ЦПРПП | Школа молодого педагога | квітень |
Ягович Людмила Олександрівна | Нововолинський ЦПРПП | Лабораторія небайдужих педагогів | квітень |
Яйчук Тетяна Василівна | Prometheus EdEra | Шкільне життя онлайн Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП | травень лютий |
СХВАЛЕНО
на засіданні педагогічної ради
Протокол від 20.12.2023р. № 3
СХВАЛЕНО
Директор Алла КОБИШ
«20» грудня 2023 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Нововолинської міської ради Волинської області
(нова редакція)
І. Загальні положення
1. Положення про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 розроблено у відповідності до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р. та №1133 від 27.12.2019 р.) та визначає порядок визнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею №2 Нововолинської міської ради Волинської області (далі педагогів) .
2. Метою підвищення кваліфікації педагогів є вдосконалення професійної підготовки шляхом поглиблення і розширення їх професійних знань, умінь і навичок відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.
3.Умови визнання результатів підвищення кваліфікації:
- удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту (у разі його наявності);
- розвиток інноваційного мислення, творчої ініціативи;
- освоєння сучасних інноваційних технологій реалізації змісту навчання, що передбачає його диференціацію, індивідуалізацію, запровадження дистанційних технологій навчання;
- набуття особою досвіду виконання додаткових завдань та обов’язків у межах спеціальності та/або професії, та/або займаної посади;
- формування та розвиток цифрової, управлінської, комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей тощо;
- особливості освітньої роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
- перша домедична допомога;
- психологічна підтримка здобувачів освіти.
4. Основними принципами підвищення кваліфікації є:
– компетентнісний, діяльнісний та особистісно орієнтований підхід;
– науковість, системність, інноваційність;
– індивідуалізація та диференціація (урахування специфіки освітніх потреб різних категорій працівників);
- самоорганізація і самоконтроль.
ІІ. Порядок підвищення кваліфікації
1. Підвищення кваліфікації педагогів закладу відбувається відповідно до річного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею №2. Протягом року педагогічна рада може вносити зміни та уточнення до річного плану підвищення кваліфікації.
2. Нововолинський ліцей №2 здійснює короткострокове підвищення кваліфікації педагогів, яке забезпечує шляхом участі їх у шкільних методичних заходах з урахуванням видів діяльності згідно з додатком.
3. Підвищення кваліфікації педагогів через їх участь у семінарах-практикумах, майстер класах, тренінгах, тощо, згідно з річним планом закладу здійснюється за темами, схваленими методичною радою закладу та затвердженими відповідним наказом.
4. Обсяг (тривалість) такого підвищення кваліфікації визначається відповідно до його фактичної тривалості в годинах ( 1/3 – теорія, 2/3 – практика), але не менше ніж 3 годин за методичний захід та не більше 10 годин на рік (додаток).
5. Участь педагогів закладу у методичних заходах здійснюється згідно зі списком. Склад групи - не більше 20 осіб.
6. Участь у методичних заходах поза річним планом підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею №2 в обов’язковому порядку погоджується з дирекцією закладу.
7. Облік участі педагогів закладу у методичних заходах може вестися в електронному вигляді та зберігатися у хмарному середовищі Google-диск, або фіксується заступником директора, який відповідає за методичну роботу.
8. Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження.
9. Результати підвищення кваліфікації інших суб’єктів підвищення кваліфікації, що працюють за видом діяльності, який не підлягає ліцензуванню, визнаються рішенням педагогічної ради закладу. Педагог після завершення підвищення кваліфікації подає до педагогічної ради закладу клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження підвищення кваліфікації ( до 10 червня і до 20 грудня поточного календарного року)
10. У разі невизнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада може надати рекомендації педагогу щодо повторного підвищення кваліфікації у інших суб’єктів підвищення кваліфікації та/або прийняти рішення щодо неможливості подальшого включення такого суб’єкта підвищення кваліфікації до плану підвищення кваліфікації закладу до вжиття ним дієвих заходів з підвищення якості надання освітніх послуг.
11. Результати підвищення кваліфікації педагогами шляхом участі у методичних заходах визнаються та затверджуються педагогічною радою закладу у грудні поточного року.
12. У разі підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти учитель-методист подає для оцінки методичною радою закладу творчу роботу (матеріали методичного забезпечення освітнього процесу, навчальна програма, підручник, посібник, методичні рекомендації, методична розробка, збірник вправ, задач, текстів тощо). За результатами рішення методичної ради закладу педагог подає клопотання до педагогічної ради про зарахування підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти. Результат підвищення кваліфікації визнається та затверджується педагогічною радою закладу у грудні поточного року.
13. Методичні матеріали, підготовлені до участі у педагогічних конкурсах, виставках, педагог подає для оцінки методичною радою закладу. За результатами рішення методичної ради педагог подає клопотання до педагогічної ради про зарахування підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти. Результат підвищення кваліфікації визнається та затверджується педагогічною радою закладу у грудні поточного року.
14. Участь педагога у роботі творчих, фокусних, динамічних груп тощо, його робота як голови методичного об’єднання, наставника молодого (малодосвідченого) вчителя оцінюється методичною радою закладу. Результат рішення методичної ради визнається та затверджується педагогічною радою закладу у грудні поточного року.
ІІІ. Фінансування підвищення кваліфікації
1. Фінансування підвищення кваліфікації в обсязі, встановленому законодавством, і відповідно до плану підвищення кваліфікації, здійснюється в межах кошторису закладу та інших джерел, не заборонених законодавством України.
2. Самостійне фінансування підвищення кваліфікації здійснюється педагогами, які проходять підвищення кваліфікації поза межами плану підвищення кваліфікації закладу.
3. На час підвищення кваліфікації з відривом від освітнього процесу за педагогом зберігається місце роботи (посада) із збереженням середньомісячної заробітної плати.