Підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею № 2

ПЛАН – ГРАФІК підвищення кваліфікації педагогічних працівників при ВІППО на 2024 рік

Термін Назва П.І.Б.
29.01-01.02 Технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (вчителі природничих дисциплін) (онлайн з 15.00) Тимейчук В.В.
05.02-08.02 Технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на уроках суспільних дисциплін (вчителі історії, правознавства та громадянської освіти) (онлайн з 15.00) Софронюк І.О.
05.02-15.02 Вчителі (викладачі) початкових класів (онлайн з 15.00) Смаль Л.М.
12.02-15.02 Нові ролі керівника ЗЗСО в контексті впровадження НУШ (керівники ЗЗСО)(онлайн з 15.00) Сєчка Л.В.
Ягович Л.О.
15.04-18.04 Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00) Софронюк В.М.
15.04-18.04 Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів засобами STEM-освіти (вчителі фізики) (онлайн з 15.00) Кузьма Л.В.
22.04-25.04 Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00 Лях Н.І.
29.04-02.05 Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00) Бондарчук В.Є.
13.05-16.05 Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі (вчителі різних фахів) (онлайн з 15.00) Седлерук Ю.М.
20.05-23.05 Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури НУШ (онлайн з 15.00) Грицюк Л.У.
27.05-30.05 Педагогічні працівники щодо набуття (вдосконалення) компетентностей із здійснення наставницької діяльності (онлайн з 15.00) Стрижачук Б.В.
Дуда Д.В.
Кессе О.Б.
10.06-13.06 Методика навчання розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем (вчителі математики)(онлайн з 14.00) Седлерук Ю.М.
09.09-12.09 Стратегічне управління закладом освіти (керівники ЗЗСО) (онлайн з 15.00) Кобиш А.А.
07.10-10.10 Нові ролі керівника ЗЗСО в контексті впровадження НУШ (керівники ЗЗСО)(онлайн з 15.00) Матвіюк У.Б.
Софронюк В.М.
11.11-14.11 Особливості навчання польської мови у НУШ (онлайн з 15.00) Базиленко Т.І.

ПЛАН-ГРАФІК підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею на 2024 рік

Прізвище, ім’я, по батькові Платформа Назва Місяць
Андрощук Ірина Василівна Prometheus
EdEra
Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.
Права людини в освітньому просторі.
березень
квітень
Базиленко Таїсія Іванівна EdEra ChatGPT для освітян: як перетворити ШІ на ефективного асистента лютий
Бакун Ольга Володимирівна Edera Ізі ЗНО. Англійська мова квітень
Бондарчук Віталій Євгенович Нововолинський ЦПРПП «Психолого-педагогічна підтримка педагогів та дітей в умовах надзвичайної ситуації» травень
Вакула Ірина Віталіївна ЕdEra Школа для всіх. квітень
Вальчук Ольга Іванівна EdEra Цифровий учитель
Гвоздь Наталія Іванівна EdEra Знати, як допомогти лютий
Геролінська Вікторія Олександрівна Prometheus
EdEra
Критичне мислення в українському контексті
Стрес-менеджмент для освітян Недискримінаційний підхід у навчанні
березень
травень
Грицюк Лариса Улянівна Нововолинський ЦПРПП Школа “лінивого” учителя квітень
Дацюк Алла Ігорівна EdЕra Історія України в історіях. березень
Дуда Дмитро Володимирович EdEra Як стати веломентором: усе про велосипед і безпеку руху. березень
Зай Ольга Олексіївна EdEra Онлайн курс для вчителів початкової школи.
Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами
лютий
квітень
Згоранець Юлія Миколаївна Нововолинський ЦПРПП «Психолого-педагогічна підтримка педагогів та дітей в умовах надзвичайної ситуації» травень
Карпець Микола Романович EdEra Робота вчителя з учнями з особливими освітніми потребами березень
Кессе Ольга Борисівна EdEra Як стати веломентором: усе про велосипед і безпеку руху березень
Кобець Алла Борисівна Prometheus Я і якісне та цілісне навчання.Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка березень
Клекоць Надія Володимирівна Нововолинський ЦПРПП Школа “лінивого” учителя квітень
Кудлей Ірина Степанівна EdEra Школа стійкості березень-квітень
Кузьма Любов Василівна Всеосвіта
УОВЦ Оріон
Сучасна методика навчання математики у 7класах НУШ
Організація дослідницької та проєктної діяльності учнів у курсі алгебри НУШ 7кл
січень
березень
Лях Ніна Ігорівна Нововолинський ЦПРПП Лабораторія небайжужих педагогів квітень
Любеля Олена Анатоліївна Нововолинський ЦПРПП Школа “лінивого” учителя квітень
Матвіюк Уляна Богданівна Нововолинський ЦПРПП Лабораторія небайдужих педагогів квітень
Матейчук Степанія Григорівна Prometheus Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. березень
Мурзак Оксана Миколаївна Prometheus Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. березень
Нарбут Марія Тарасівна https://c.biuro. com.ua/
Нововолинський ЦПРПП
Нововолинський ЦПРПП
«Підвищення кваліфікації для педагогів мистецької галузі»
«Лабораторія небайдужих педагогів»
«Психолого-педагогічна підтримка педагогів та дітей в умовах надзвичайної ситуації»
січень
квітень
травень
Онуфрійчук Лідія Михайлівна EdEra Права людини в освітньому просторі. квітень
Олексюк Світлана Павлівна EdEra Знати, як допомогти травень
Приймак Тетяна Юріївна EdEra 1. Знати, як допомогти
2. Школа стійкості
3. Подумай двічі: платформа критичного мислення
лютий
травень
вересень
Пучковська Тетяна Володимирівна https://hryoutest.in.ua/ Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій» січень
Савчук Наталія Леонідівна Нововолинський ЦПРПП Школа “лінивого” учителя квітень
Седлерук Наталія Миколаївна EdEra ‘’Оцінювання без знецінювання’’ березень
Седлерук Юрій Миколайович EdEra ‘’Оцінювання без знецінювання’’ березень
Сєчка Лариса Володимирівна Нововолинський ЦПРПП Лабораторія небайдужих педагогів квітень
Симанович Валентина Володимирівна EdEra Робота вчителя початкових класів з учнями з особливими освітніми потребами. квітень
Смаль Лідія Михайлівна EdEra
Prometheus
Нововолинський ЦПРПП
Цифровий учитель.
Безпека в Інтернеті під час війни.
Школа лінивого вчителя.
січень
березень
квітень
Софронюк Віра Михайлівна EdEra Цифровий учитель квітень
Софронюк Ігор Олександрович EdЕra EdЕra квітень
Стрижачук Богдан Володимирович EdEra Як стати веломентором: усе про велосипед і безпеку руху. січень
Тортина Оксана Ярославівна EdEra Знати, як допомогти
Подумай двічі: платформа критичного мислення
квітень
жовтень
Третяк Наталія Володимирівна Prometheus Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. березень
Тимейчук Віталіна Віталіївна Prometheus Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. березень
Уласович Тетяна Володимирівна EdEra Онлайн курс для вчителів початкової школи. лютий
Харитонюк Оксана Вікторівна Prometheus Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка. березень
Шлапа Галина Володимирівна Едера Цифровий учитель січень
Шатковська Вікторія Сергіївна Нововолинський ЦПРПП Школа молодого педагога квітень
Ягович Людмила Олександрівна Нововолинський ЦПРПП Лабораторія небайдужих педагогів квітень
Яйчук Тетяна Василівна Prometheus
EdEra
Шкільне життя онлайн
Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП
травень
лютий

СХВАЛЕНО
на засіданні педагогічної ради
Протокол № 02 від 29.12.2020р

ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
А.А.Кобиш
«31» грудня 2020 р.

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею № 2 Нововолинської міської ради Волинської області

І. Загальні положення

1. Положення про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею № 2 розроблено у відповідності до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р. та №1133 від 27.12.2019 р.) та визначає порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею №2 (далі педагогів) та його визнання педрадою у міжатестаційний період.

2. Метою підвищення кваліфікації педагогів є вдосконалення професійної підготовки шляхом поглиблення і розширення їх професійних знань, умінь і навичок відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.

3.Умови визнання результатів підвищення кваліфікації:

  • удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту (у разі його наявності);
  • розвиток інноваційного мислення, творчої ініціативи;
  • освоєння сучасних інноваційних технологій реалізації змісту навчання, що передбачає його диференціацію, індивідуалізацію, запровадження дистанційних технологій навчання;
  • набуття особою досвіду виконання додаткових завдань та обов’язків у межах спеціальності та/або професії, та/або займаної посади;
  • формування та розвиток цифрової, управлінської, комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей тощо.

4. Основними принципами підвищення кваліфікації є:

  • компетентнісний, діяльнісний та особистісно орієнтований підхід; – науковість, системність, інноваційність;
  • індивідуалізація та диференціація (урахування специфіки освітніх потреб різних категорій працівників);
  • самоорганізація і самоконтроль.

ІІ. Порядок підвищення кваліфікації

1. Підвищення кваліфікації педагогів закладу відбувається відповідно до річного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею №2. Протягом року педагогічна рада може вносити зміни та уточнення до річного плану підвищення кваліфікації.

2. Нововолинський ліцей №2 здійснює короткострокове підвищення кваліфікації педагогів, яке забезпечує шляхом участі їх у шкільних методичних заходах з урахуванням видів діяльності згідно з додатком.

3. Підвищення кваліфікації педагогів через їх участь у семінарах-практикумах, майстер класах, тренінгах тощо згідно з річним планом закладу здійснюється за темами, схваленими науково-методичною радою закладу та затвердженими відповідним наказом.

4. Обсяг (тривалість) такого підвищення кваліфікації визначається відповідно до його фактичної тривалості в годинах ( 1/3 – теорія, 2/3 – практика), але не менше ніж 3 годин за методичний захід та не більше 10 годин на рік (додаток).

5. Участь педагогів закладу у методичних заходах здійснюється згідно зі списком. Склад групи - не більше 20 осіб.

6. Участь у методичних заходах поза річним планом підвищення кваліфікації педагогічних працівників Нововолинського ліцею №2 в обов’язковому порядку погоджується з адміністрацією закладу.

7. Облік участі педагогів закладу у методичних заходах може вестися в електронному вигляді та зберігатися у хмарному середовищі Google-диск, або фіксується заступником директора, який відповідає за методичну роботу.

8. Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження.

9. Результати підвищення кваліфікації інших суб’єктів підвищення кваліфікації, що працюють за видом діяльності, який не підлягає ліцензуванню, визнаються рішенням педагогічної ради закладу. Педагог протягом одного місяця після завершення підвищення кваліфікації подає до педагогічної ради закладу клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження підвищення кваліфікації.

10. У разі невизнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада може надати рекомендації педагогу щодо повторного підвищення кваліфікації у інших суб’єктів підвищення кваліфікації та/або прийняти рішення щодо неможливості подальшого включення такого суб’єкта підвищення кваліфікації до плану підвищення кваліфікації закладу до вжиття ним дієвих заходів з підвищення якості надання освітніх послуг.

11. Результати підвищення кваліфікації педагогів шляхом участі у методичних заходах визнаються та затверджуються педагогічною радою закладу у грудні поточного року.

12. У разі підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти учитель-методист подає для оцінки методичною радою закладу творчу роботу (матеріали методичного забезпечення освітнього процесу, навчальна програма, підручник, посібник, методичні рекомендації, методична розробка, збірник вправ, задач, текстів тощо). За результатами рішення методичної ради закладу педагог подає клопотання до педагогічної ради про зарахування підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти. Результат підвищення кваліфікації визнається та затверджується педагогічною радою закладу у грудні поточного року.

13. Методичні матеріали, підготовлені до участі у педагогічних конкурсах, виставках, педагог подає для оцінки науково-методичною радою закладу. За результатами рішення науково-методичної ради педагог подає клопотання до педагогічної ради про зарахування підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти. Результат підвищення кваліфікації визнається та затверджується педагогічною радою закладу у грудні поточного року.

14. Участь педагога у роботі творчих, фокусних, динамічних груп тощо, його робота як голови шкільного методичного об’єднання, наставника молодого (малодосвідченого) вчителя оцінюється науково-методичною радою закладу. Результат рішення науково-методичної ради визнається та затверджується педагогічною радою закладу у грудні поточного року.

ІІІ. Фінансування підвищення кваліфікації

1. Фінансування підвищення кваліфікації в обсязі, встановленому законодавством, і відповідно до плану підвищення кваліфікації, здійснюється в межах кошторису закладу та інших джерел, не заборонених законодавством України.

2. Самостійне фінансування підвищення кваліфікації здійснюється педагогами, які проходять підвищення кваліфікації поза межами плану підвищення кваліфікації закладу.

3. На час підвищення кваліфікації з відривом від освітнього процесу за педагогом зберігається місце роботи (посада) із збереженням середньомісячної заробітної плати.

Кiлькiсть переглядiв: 252

Фотогалерея

Дата останньої зміни 26 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!