СХВАЛЕНО
на засіданні
педагогічної ради,
протокол № 14 від 14.10.2022р.

ЗАТВЕРДЖУЮ
директор ліцею Алла КОБИШ
наказ від 19.10.2022 р. №168

ПОЛОЖЕННЯ

про Раду профілактики правопорушень та злочинностісеред неповнолітніх Нововолинського ліцею №2 Нововолинської міської ради Волинської області

1. Загальні положення

1.1.Рада профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх Нововолинського ліцею №2 (далі рада) є постійно діючим органом, який утворюється з метою забезпечення профілактики негативних проявів поведінки неповнолітніх, упередження проявів правопорушень та злочинності в учнівському середовищі.

1.2. Рада у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншими нормативними документами, які врегульовують відносини учасників освітнього процесу в закладах освіти.

1.3. Рада працює на принципах об’єктивності, законності, справедливості, колегіальності, добровільності та неупередженості. Рішення ради носять рекомендаційний характер.

2. Основні завдання ради

2.1. Проведення моніторингу стану роботи в закладі щодо профілактики злочинності, правопорушень та інших девіантних проявів серед учнівської молоді, узагальнювати і аналізувати його результати.

2.2. Профілактика правопорушень серед учнівської молоді.

2.3. Оперативний розгляд правопорушень, скоєних учнями, які навчаються в закладі освіти.

2.4. Здійснення контролю за поведінкою підлітків, які перебувають на внутрішньому обліку в ліцеї.

2.5. Розробка рекомендацій для учнів, батьків, педагогів щодо підвищення ефективності правової поведінки та профілактичної роботи.

2.6. Винесення проблемних питань на обговорення педради і для прийняття рішення керівництвом ліцею.

2.7. Оперативне інформування відділу ювенальної превенції та Служби у справах дітей про окремі серйозні випадки правопорушень, які порушують права учасників освітнього процесу.

3. Функції ради

3.1. Здійснює розгляд правопорушень на підставі первинних документів: актів службових розслідувань, актів обстеження умов проживання, пояснювальних записок, характеристик, інших додаткових матеріалів.

3.2. Проводить зустрічі із здобувачами освіти, які схильні до девіантної поведінки, у присутності педагогів та батьків або осіб, які їх замінюють.

3.3. Надає пропозиції щодо вирішення питання відповідальності особисто учнів та їх батьків відповідними службами.

3.4. Розробляє рекомендації щодо здійснення заходів з профілактики правопорушень.

4. Порядок формування складу та роботи ради

4.1. До складу Ради входять представники педагогічного колективу, учнівського самоврядування, батьківської громадськості.

4.2. Рада складається із 4- 6 осіб у залежності від загальної кількості учнів у закладі освіти. Головою ради з профілактики правопорушень обирається директор ліцею або заступник директора з навчально-виховної роботи. Персональний склад ради затверджується наказом по ліцеї, який видається щорічно на початку навчального року.

4.3. Раду очолює голова, який організовує її роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на раду завдань. У разі відсутності голови його обов’язки виконує заступник голови.

4.4. Робота ради з профілактики правопорушень планується на навчальний рік. План роботи обговорюється на засіданні ради і затверджується директором ліцею.

4.5. Формою роботи ради є засідання, які проводяться кожної третьої середи місяця та у разі потреби. Засідання координаційної ради є правочинним, якщо в ньому бере участь не менше половини її членів.

4.6. Підставою для розгляду правопорушення є подання, акти службових розслідувань, акти обстеження умов проживання, пояснювальні записки, характеристики на учнів тощо.

4.7. Рада розглядає листи (звернення) ювенальної превенції, подання класних керівників та педагога соціального про постановку та зняття з внутрішнього обліку.

4.8. Надає консультативну допомогу батькам у вихованні дітей.

4.9. Розглядає конфліктні ситуації, пов'язані з проблемами міжособистісного спілкування учасників освітнього процесу, в межах своєї компетенції.

4.10. Залучає працівників правоохоронних органів та інших служб до спільного вирішення питань, що відносяться до компетенції ради з профілактики правопорушень.

4.11. Рішення приймається простою більшістю голосів членів ради, присутніх на засіданні.

4.12. Рішення ради оформлюється протоколом, який підписується головою Ради (за відсутності голови – його заступником). Протоколи засідань Ради веде секретар.

4.13. При розгляді персональних справ здобувачів освіти запрошуються класний керівник та батьки учня або особи, які їх замінюють.

5. Права ради

5.1. Утворювати робочі групи для підготовки питань, що належать до її повноважень.

5.2. Залучати спеціалістів і представників правоохоронних структур, Служби у справах дітей, соціальних служб, громадських та благодійних оргаізацій для розгляду питань, що належать до її повноважень.

6. Критерії постановки учня на внутрішній облік

6.1. На облік у закладі освіти учні можуть бути взяті у випадку :

· агресивної поведінки (бійки, жорстоке поводження зі здобувачами освіти, приниження людської гідності, проявів булінгу);
· недотримання правил здобувачів освіти Нововолинського ліцею №2 (уживання ненормативної лексики; паління на території закладу освіти; вживання алкогольних напоїв, психотропних та наркотичних речовин; псування майна закладу освіти);
· систематичних пропусків навчальних занять без поважних причин і як наслідок цього – неуспішності;
· схильності до бродяжництва, жебракування, крадіжок;
· проживання у сім’ї, яка знаходиться у складних життєвих обставинах.

6.2. Рекомендації для взяття на облік здобувача освіти, а також його причини подає класний керівник, а також учителі-предметники, які працюють у даному класі, дирекція закладу.

6.3. Взяття на облік здійснюється на засіданні ради профілактики правопорушень за присутності здобувача освіти та його батьків. Здобувачам освіти і батькам пояснюється причина взяття на облік та умови зняття з обліку.

6.4. На засіданні ради затверджується план індивідуальної профілактичної роботи з учнем, виробляються єдині спільні дії родини і ліцею для ліквідації тих або інших проблем дитини й родини.

6.5. Учень, взятий на облік, та його батьки, можуть бути запрошені на засідання ради в проміжний час установленого терміну з метою контролю за виконанням плану індивідуальної профілактичної роботи.

6.6. Класний керівник веде спостереження за поведінкою здобувача освіти, що дасть можливість прослідкувати динаміку особистого поступу дитини у виправленні власної моделі поведінки.

6.7. У співпраці з учителями-предметниками класний керівник здійснює короткий аналіз поведінки учня за навчальний день, фіксуючи випадки порушень Правил поведінки здобувачів освіти.

6.8. Зняття учня з обліку (після закінчення встановленого терміну й при позитивних результатах) проводиться на засіданні ради профілактики правопорушень у присутності дитини та його батьків.

7. Заключні положення

7.1. У разі незгоди із рішенням ради батьки можуть звернутися до керівника закладу освіти.

7.2. Зміни до Положення про раду можуть вноситися з метою удосконалення її роботи за пропозиціями педагогічних працівників закладу освіти.

7.3. Контроль за виконанням рішень ради здійснюють працівники закладу освіти, які відповідають за організацію виховної роботи серед учнівської молоді.

7.4. Рада розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.

Кiлькiсть переглядiв: 181

Фотогалерея

Дата останньої зміни 17 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!