Повернутися до звичайного режиму

Роль керівника навчального закладу в упровадженні інноваційних технологій в управлінську діяльність

/Files/images/фото директор.JPG Як відомо, одним із напрямків системи реформування освіти є демократизація, гуманізація, впровадження особисто-орієнтованого підходу до процесів управління, оновлення функцій контролю, удосконалення соціально-психологічних факторів взаємодії процесів адміністрування, застосування інноваційних технологій в управлінні.

Основними напрямками інноваційної управлінської діяльності є:

  • концептуальність в управлінні школою;
  • цільовий підхід до управління;
  • управління якістю;
  • вироблення нових підходів до керівництва закладом.

Традиційні засоби контролю доповнилися інноваційними, такими як моніторингові дослідження якості навчання, моніторинги оздоровчої функції школи, життєдіяльності школярів, що знаходить відображення в планах роботи школи.

У школі формується база для створення єдиного інформаційного освітнього простору. Це стосується й удосконалення технічного оснащення, і розвитку інформаційної культури педагогічних кадрів, і відпрацювання методик використання ІКТ.

Адміністрація школи вважає інформатизацію закладу освіти одним з пріоритетних напрямків розвитку на найближчі роки. Для розширення інформаційного простору й підвищення кваліфікації вчителів планується продовження проходження педагогами курсів інформаційно-комп’ютерного спрямування дистанційно. Застосування інформаційно-комп’ютерного обладнання в управлінні надає можливість оперативно здобувати необхідну інформацію, проводити її аналіз, робити висновки, корегувати плани діяльності закладу.

Ставлячи питання сама собі: «Хто сьогодні директор у школі?», даю відповідь: господарник, що мусить дбати про створення елементарних більш-менш достойних умов навчання та праці, а точніше пошуку коштів для цього. Це особистість, яка в умовах великого соціального напруження, що не спадає, всіляко сприяє забезпеченню хорошого психологічного клімату. Це стратег, що намагається прогнозувати прогресивний розвиток свого закладу, створює своє неповторне обличчя закладу. Тобто, це ви, дорогі колеги.

Але запитуючи себе: «Яким сьогодні хотілося б бути керівником?», відповідаю: таким, що вміє ламати стереотипи педагогічної діяльності, максимально ознайомлювати з новими технологіями, зацікавлювати можливістю їх упровадження, створювати сприятливий клімат для вчителя, котрий шукає, експериментує, дає хороші результати і, звичайно, так хочеться бути щедрим на матеріальні заохочення тих, хто дійсно на це заслуговує.

Керівник відповідає за все. Отже, він - потужна сила в реалізації інноваційних процесів у закладі. Впровадження інноваційних управлінських технологій повинно бути результативним, спонукати вчителя до творчого пошуку, посилювати мотиваційну сферу педагога, бути результатом спільної взаємодії адміністрації, педколективу, батьків, учнів.


Звіти директора школи про результати роботи колективу


/Files/images/Програма розвитку закладу.jpg

/Files/images/консультативно-тренінгова платформа.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1047

Фотогалерея

Дата останньої зміни 18 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!